- Katılım
- 25 Mar 2022
- Mesajlar
- 45
Merhaba argeforum ailesi, Silah kostüm parlatma aşamasını göstereceğiz.
instancebase.cpp dosyası üzerinde bir kaç değişiklik yaparak silah ve kostümleri parlatacağız.
instancebase.cpp dosyasını açıp alttaki kodu aratın.
altına bunu ekleyin.
instancebase.cpp dosyası üzerinde bir kaç değişiklik yaparak silah ve kostümleri parlatacağız.
instancebase.cpp dosyasını açıp alttaki kodu aratın.
if (m_swordRefineEffectRight)
m_swordRefineEffectRight = __AttachEffect(m_swordRefineEffectRight);
if (m_swordRefineEffectLeft)
m_swordRefineEffectLeft = __AttachEffect(m_swordRefineEffectLeft);
break;
altına bunu ekleyin.
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:
if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_WEAPON)
{
__ClearWeaponRefineEffect();
switch(pItem->GetValue(3))
{
case CItemData::WEAPON_DAGGER:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED8;
m_swordRefineEffectLeft = EFFECT_REFINED + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED8_LEFT;
break;
case CItemData::WEAPON_BOW:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_BOW_REFINED8;
break;
case CItemData::WEAPON_TWO_HANDED:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SWORD_REFINED8;
break;
case CItemData::WEAPON_BELL:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SMALLSWORD_REFINED8;
break;
case CItemData::WEAPON_FAN:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_FANBELL_REFINED8;
break;
default:
__ClearWeaponRefineEffect();
m_swordRefineEffectRight = EFFECT_REFINED + EFFECT_SWORD_REFINED8;
}
if (m_swordRefineEffectRight)
m_swordRefineEffectRight = __AttachEffect(m_swordRefineEffectRight);
if (m_swordRefineEffectLeft)
m_swordRefineEffectLeft = __AttachEffect(m_swordRefineEffectLeft);
break;
}